ניגודיות צבעים
למעבר לדף הבית למעבר לדף הבית

שירות ותמיכה

לשיפור איכות התמונה בצעו את הפעולות הבאות:

  1. בדיקת מהירות האינטרנט

     
    הפעילו את אפליקציית "STINGTV בדיקת מהירות" ממסך הבית של Android TV.
    בידקו שה- STINGTV Box מקבל מהירות גלישה של לפחות 15Mb.
    במידה ובדיקת המהירות אינה תקינה וודאו שמהירות הגלישה ברשת תקינה, אם היא אינה תקינה אנא פנו לספק האינטרנט שלכם לטיפול בתקלה.

    speed_test_app_icon.jpg
  2. אתחול ה- STINGTV Box


    נתקו את ה- STINGTV Box מהחשמל, המתינו כ-5 שניות וחברו אותו מחדש.

    Sting_Support_Electricity.jpg
  3. אתחול הנתב


    במידה והתקלה ממשיכה - נתקו את נתב האינטרנט מהחשמל, המתינו כ-5 שניות וחברו אותו בחזרה.
    כעת המתינו כ-2 דקות עד שרשת האינטרנט תחזור לפעילות תקינה.

  4. שיפור WiFi


    במידה וה- STINGTV Box מחובר לרשת האינטנרט באמצעות WiFi נסו לקרב בין ה- STINGTV Box לנתב או נסו לחבר את ה- STINGTV Box לנתב באמצעות כבל רשת.

     

    שימו לב:

    • רוב הנתבים משדרים לטווח של כ- 15 מטרים.
    • במידה והנתב או ה- STINGTV Box נמצאים בממ"ד ייתכנו קשיים בקליטת ה- WiFi.

האם המידע במדריך היה מועיל?

תודה על המשוב!

לקחנו לתשומת ליבנו :)

תודה על שיתוף הפעולה!