ניגודיות צבעים
למעבר לדף הבית למעבר לדף הבית

שירות ותמיכה

תקלה במהלך ניסיון צפייה

  1. תקלה במהלך נסיון צפייה

    התקלה נוצרת כאשר האפליקציה הייתה הרבה זמן על ערוץ אחד ספציפי

    יש לסגור את האפליקציה  ולהפעיל מחדש
     

     

     

     

  2. סגירת אפליקציית STINGTV

    בצעו את הפעולות הבאות:

    1. לחצו בשלט על הכפתור עם הבית למשך כ-3 שניות רצופות, ייפתח מסך של סגירת אפליקציות שדולקות ברקע.

    2. לחצו בלחצן הניווט בשלט על החץ מטה, יוביל לכפתור ה"דחה" שנראה כאיקס בתוך עיגול.

    3. לחצו על החץ שמאלה עד שאפליקציית STINGTV תמוקם מעל כפתור ה"דחה".

    4. לחצו על כפתור הOK בשלט , פעולה זאת תסגור את האפליקציה.

    5. כנסו מחדש לאפליקציה.




    אם לא הסתדר נשמח לעזור לך בצ'אט
    לשיחת צ'אט עם נציג

האם המידע במדריך היה מועיל?

תודה על המשוב!

לקחנו לתשומת ליבנו :)

תודה על שיתוף הפעולה!