ניגודיות צבעים
למעבר לדף הבית למעבר לדף הבית

שירות ותמיכה

הודעת שגיאה זו מופיעה כאשר הסטרימר אינו מחובר לאינטרנט. לפתרון התקלה עקוב אחר ההנחות הבאות:

  1. הפעלת הסטרימר מחדש


    נתק את כבל החשמל מהסטרימר, המתן כ-5 שניות וחבר אותו מחדש

    Sting_Support_Electricity.jpg
  2. שיפור קליטת WiFi


    נסה לקרב את הסטרימר לנתב האינטרנט ולכבות מכשירים אחרים שמחוברים לרשת ה- WiFi.

    וודא שהנתב נמצא במקום פתוח ושאין דברים שמפריעים לשידור ה- WiFi.

    Sting_Support_Wifi.jpg
  3. שינוי תדר WiFi


    במידה והנתב שלך מאפשר זאת נסה לשנות את תדר שידור ה- WiFi ל- 5.0Ghz.

  4. חיבור קווי


    במידה והסטרימר מחובר לנתב ב- WiFi נסה לחבר אותו לנתב באמצעות כבל רשת (RJ45).

    Sting_Support_Network.jpg

האם המידע במדריך היה מועיל?

תודה על המשוב!

לקחנו לתשומת ליבנו :)

תודה על שיתוף הפעולה!